FANDOM

Myrsky (engl. Storm) on notkea ja lihaksikas mustaruskea narttu, jolla on arpinen keho, kiiltävä turkki, repeytynyt korva ja ruskeat silmät.

Selviytyjät

Pimeys laskeutuu

Lykky ja Mikki pelastavat Lipsun veljineen koiratarhalta ja vievät ne Villin lauman luokse. Muut ovat epäileväisiä nuoria hurjakoiria kohtaan.
Kun Veitsi ja muut tulevat hakemaan pentuja, Lipsu epäröi Keikun kanssa, mutta lähtee kumminkin. Myöhemmin Lipsu palaa takaisin ja kertoo Veitsen tappaneen Keikun. Hän myös sanoo tahtovansa jäädä Villin lauman luokse.

Vaikea taival

Lipsu tappaa Hirmun.
Kirjan lopussa Lipsu valitsee nimekseen Myrsky.

Rannaton järvi

Alfa ei hyväksy Myrskyn nimenantoseremoniaa, koska hän ei ollut itse mukana. Kun Roihun pelastuspartio palaa laumaan, Myrskylle pidetään uusi seremonia. Myrsky valitsee nimen Myrsky, mutta Alfa ei hyväksy sitä. Kun Myrsky ei suostu keksimään uutta nimeä, Alfa antaa hänelle nimen Villikko.
Myöhemmin Myrsky lähtee yksin tarkistamaan, ettei Hurjakoirat seuranneet. Hurjakoirat saavat hänet kuitenkin kiinni ja repivät Myrskyn korvasta palan irti.

Koiramyrsky

The Gathering Darkness

A Pack Divided

Dead of Night

Into the Shadows

Red Moon Rising

Triviaa

  • Myrsky oli 8-10 viikon ikäinen, kun Lykky ja Mikki pelastivat hänet.
  • Gillian uskoo, että Myrsky löytää kumppanin jonain päivänä, vaikka hän ei ole kovin kiinnostunut ajatuksesta.

Perhe ja suku

Emo:

Piikkinuija: Kuollut

Veljet:

Keikku: Kuollut (kirjassa Pimeys laskeutuu)
Hammas: Kuollut (kirjassa Koiramyrsky)

Ottoemo:

Manta: Kuollut (kirjasa Koiramyrsky)

Ottoisä:

Lykky: Elossa (kirjassa Into the Shadows)

Kuvat

Lainaukset

Lähteet ja sitaatit